Jídelníček pro kojící matky (PDF ke stažení)

Týdenní jídelníček pro kojící matky ke stažení zdarma.

Období kojení je pro ženu energeticky velmi náročné. Stáhněte si náš ukázkový jídelníček a zjistěte, jak se správně stravovat. 

Ve spolupráci se Společností pro výživu jsme pro vás připravili ukázkový jídelníček pro kojící maminky na celý týden. Stáhnetě si ho zdarma ve formě PDF.  

Ukázka jídelníčku pro kojící ženu

1.den
Snídaně:  250 ml bílá káva (melta), 120 g chléb, 10 g kvalitní rostlinný margarín, 15 g sýr Eidam, 15 g šunka, 80 g rajče


Přesnídávka:  150 g ovocný salát s medem a jogurtem (30 g jablko, 30 g banán, 10 g maliny, 10 g borůvky, 10 g med, 60 g jogurt bílý)


Oběd:  250 ml polévka s rýží, 150 g pečený losos na másle, 150 g dušená zelenina, 200 g vařené brambory sypané zelenou petrželkou


Svačina:  200 ml jahodové zakysané mléko, 40 g houska


Večeře:  300 g pohankové palačinky s tvarohem, 100 g sezónní ovoce 


Večeře II:  150 g okurkový salát s rajčaty a olivovým olejem, 50 g slunečnicový chléb

Týdenní jídelníček v PDF zdarma

Lámete si hlavu s tím, co byste měla v období kojení jíst, abyste měla všechny potřebné živiny? Zašlete si odkaz na stáhnutí jídelníčku a mějte svou výživu pod kontrolou.

Stáhnout celý jídelníček