Vrácení zboží a reklamace

Úplné a detailní informace o tom, jak odstoupit od smlouvy, jak zboží reklamovat a jaké jsou zákonné podmínky najdete v 

Obchodních podmínkách, konkrétně v odstavci 6.

Praktické informace, jak zboží vrátit nebo reklamovat jsme pro Vás shrnuli zde.

Chceme, abyste byli se svými nákupy z našeho e-shopu naprosto spokojeni. Pokud však z nějakého důvodu potřebujete vrátit zboží, máte na to 14 dnů od obdržení objednávky. Níže najdete jednoduchý průvodce procesem vrácení zboží:

  1. Nejprve nás kontaktujte prostřednictvím objednavky@nutriklub.cz nebo telefonu 770 321 219 a informujte nás o vašem záměru vrátit zboží. Uveďte prosím číslo objednávky.
  2. Zboží, které chcete vrátit, musí být v původním stavu, nepoužité a nepoškozené. Zabalte ho tak, aby nedošlo k poškození během přepravy. Do zásilky vložte vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy.
  3. Zboží zašlete zpět na naši adresu pomocí pošty nebo kurýrní služby.
  4. Po obdržení vráceného zboží provedeme jeho důkladné prověření, abychom ověřili, že splňuje naše podmínky pro vrácení zboží. V případě splnění podmínek provedeme vrácení platby do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.

Adresa pro vrácení zboží:

ESA SKLAD DC2, E-shop Danone

Na Dlouhém 78

251 01, Jažlovice- Říčany

Pokud jste objevili vadu na zakoupeném zboží, nebo si myslíte, že by zboží nemuselo splňovat požadavky z hledika kvality a použitelnosti, rádi Vám pomůžeme.

Nejdříve si ale prosím přečtěte si naše Obchodní podmínky, kde jsou upřesněny podmínky reklamace zboží v našem e-shopu.

Proces reklamace zrychlíte, pokud budete mít k dispozici doklad o koupi (faktura) a vyplněný Reklamační formulář. V případě potřeby připravte také fotografie zboží.

Pokud máte závadné zboží, obraťte se na nás co nejdříve na email objednavky@nutriklub.cz. Popište nám co nejpodrobněji zjištěnou závadu, přiložte výše uvedené dokumenty a fotografie logistických dat produktu (datum expirace a číslo šarže) a defektu, kvůli kterému produkt reklamujete. Zároveň Vás prosíme o uchování produktu pro případné vyzvednutí naší zásilkovou službou a prošetření v továrně. 

Na Váš e-mail se budeme snažit odpovědět co nejdříve a informovat Vás o dalším postupu řešení reklamace.

Jsme tu pro Vás a rádi pomůžeme.

Pokud jste při převzetí a otevření balíku objevili vadu na zakoupeném zboží nebo se setkali s jiným problémem, rádi vám s reklamací pomůžeme.

Nejdříve si ale prosím přečtěte si naše Obchodní podmínky, kde jsou upřesněny podmínky reklamace zboží v našem e-shopu.

Proces reklamace zrychlíte, pokud budete mít k dispozici doklad o koupi (faktura), popř. vyplněný Reklamační formulář. V případě potřeby připravte také fotografie zboží.

Jako první krok se na nás obraťte na email objednavky@nutriklub.cz. Popište nám co nejpodrobněji zjištěnou závadu a přiložte výše uvedené dokumenty.

Na Váš e-mail se budeme snažit odpovědět co nejdříve a informovat Vás o dalším postupu řešení reklamace.

Jsme tu pro Vás a rádi pomůžeme.

Chcete-li zjistit aktuální stav vaší reklamace nebo vrácení zboží, navštivte prosím naši sekci Zákaznické podpory. Zde najdete možnosti, jak nás kontaktovat. Mějte připravené číslo objednávky, budeme ho potřebovat, abychom vám mohli sdělit potřebné informace. Jsme vám k dispozici PO-PÁ 9.00-16.00hod.

mom and baby

Spojte se s naší zákaznickou linkou

Potřebujete poradit ohledně objednávky? Chcete vědět, kde se ta vaše nachází?  Potřebujete zboží vrátit, nebo reklamovat? Kontaktujte nás.

Na vaše dotazy jsme připraveni odpovídat každý všední den od 9.00 do 16:00.

x