Umixujte si green smoothie: zdravý a osvěžující koktejl

Green smoothie - ideální dopolední svačina nejen v těhotenství. Vyzkoušejte naše recepty na domácí smoothie!

Zejména v období těhotenství je důležité dbát na pestrý a vyvážený jídelníček, ve kterém by nemělo chybět ovoce a zelenina. Ideální denní porce ovoce je 200 g a zeleniny 500 g. Nezapomínejte zeleninu i ovoce řádně omýt a oloupat, abyste se vyvarovala potencionálním bakteriím.

Proč jsou ovoce a zelenina důležité?

Jsou přirozeným zdrojem vlákniny. Jejich pravidelná konzumace vám tedy může pomoci předcházet zácpě, která zejména v těhotenství trápí mnoho žen. Ovoce i zelenina jsou významným zdrojem vitamínu C a vitamínů skupiny B.

Umixujte si ovocno-zeleninový zelený koktejl tzv. green smoothie! Dodá vám potřebné vitamíny, zasytí a navíc vás příjemně osvěží!

Dobrou chuť!

Green smoothie ve 4 jednoduchých krocích

Infografika: recepty na domácí green smoothie

Mohlo by vás také zajímat: Zdravé rybí recepty nejen pro těhotné 

Můj jídelníček

Chtěla byste mít svůj jídelníček během těhotenství pod kontrolou? Zapomínáte pravidelně jíst? Stáhněte si ZDARMA naší aplikaci Nutrimimi pro těhotné a maminky, která vám díky funkci Můj jídelníček a chytrým upomínkám připomene, že je čas na odpolední svačinu, poradí vám, co jíst a pít a čemu se raději vyhnout.